април 25, 2008

Супата на Женя

Женя е притеснена за супата. И е права!
Вкусът може да убива!

http://missby.wordpress.com/2008/02/26/mng/

Без интернет

Цяла седмица без интернет на работа. Геройство. Настана някаква авария, която уби мрежовата карта на компютъра. И защото имахме много работа нямаше време да се смени и така цяяяяяла седмица.
Че имах работа - имах, но че се изработи 3 пъти повече - повече от истина е.
Защото нямаше ... интернет.

Няма интернет - има работа.
Нова поговорка на новото време.

Когато няма интернет в офиса, много се работи.
Няма с кой да полафиш, няма на кой да пратиш имейл. Няма да ровиш, за да си намериш някой интересен торент... Разбирай, това само ей тъй между другото, само за разтуха и отмора на очите :)
И какво правиш? - Работиш. Щото иначе скуууука.
Скучно ти е и работиш. Мечтата на всеки шеф.
Лелеее, какво ли се правеше преди, когато нямаше интернет? ;))

април 11, 2008

Пясък...

Много хубаво и оригинално!
Мама днес има рожден ден, бих искала да мога да й подаря такава картина...

Лого дизайн

"Формата на доброто лого е така проста,
че можеш да го начертаеш с крак върху пясъка."
Курт Вайдеман

Какво характеризира едно добро и сполучливо лого?

Основно правило е идеалното лого да е силно, грабващо, въздействащо, обобщаващо. То трябва да изразява от пръв поглед това, което опредметява. Дизайнерът трябва да търси това, което е просто и въпреки това е единствено по рода си. За някои клиенти и събития това може да е цифра, фигурка, буква, един специален шрифт.
Доброто лого си остава такова независимо от възрастта си - то действа навсякъде – без значение дали е поставено върху визитна картичка, самолет или сграда.
www.h5.fr, Франция

Доброто лого е едноцветно или двуцветно, то е подходящо за репродуциране във всякакви медии и съдържа голяма доза разпознаваемост. Доброто лого обаче трябва да разбива визуални конвенции и да поставя под съмнение старото, то трябва да притежава достатъчно характер, за да остане извън времето, вечно. Доброто лого е магнит за окото, то радва.
www.viagrafik.com, Висбаден

Доброто лого разказва една история, транспортира атмосфера, обкръжение; то не е непременно просто или чисто, или редуцирано. Доброто логото може да е много сложно. Неговото визуално въздействие трябва да е силно, ние обичаме от време на време да се връщаме и да го анализираме. Обичаме и когато то не се разкрива веднага напълно.
http://www.happypets.ch/, Швейцария

Едно добро лого е характерно, винаги модерно, своеобразно. То носи тежестта на своята идентичност убедително и неделимо. Доброто лого не предлага добронамереност или симпатия и не осигурява благоволение, то е наказващият железен юмрук на типографския закон. То плаши и респектира...
http://www.rinzen.com/, Австралия

Никаква идея. Не си поставяме такива въпроси, честно казано, ни е все едно. Ние не обичаме логоси, те са за сноби и бездарници.
http://www.incorect.com/, Франция

Едно добро лого е лесно разбираемо и функционално за употреба. Отличното лого никога не се нуждае от редизайн и ти оставя добро чувство.
http://www.bleed.no/, Норвегия