ноември 20, 2011

Клиенти III

101 начина да вбесим дизайнерите
Почти всеки се е сблъсквал с мнението на клиентите. Всички клиенти са еднакви по света. Независимо в коя област са клиенти. Коментара е излишен :)

061-081

061. Искаме логото ни да е златно, лъскаво – да изглежда луксозно!

062. Аз си имам Корел в нас и се оказа много лесно да си правя рекламките на него. Направо незнам, защо им слагате такива сериозни цени!

063. Най-странното е, че само на лаптопа ми се зарежда бавно нашия сайт. Ако може да погледнете да избегнем този проблем?

064. Според Вас как ще е най-добре да кръстим сайта?

065. На брошурата трябва да сложим някакъв арт. Примерно онази известната снимка с голите мъже на Леонардо?

066. А каква ще е цената ако банера е анимиран само първите няколко секунди и после стане статичен?

067. За карето във вестника ще ни трябват два варианта – пълноцветен и безцветен.

068. Как да Ви кажа размери на банера, като все още не сме решили къде ще стои?!

069. Нека опитаме текста в сайта да е с ръкописен шрифт, а бутоните да са с печатен.

070. Кое ще е лицето и кое гърба на визитката?

071. Изпратете ми дизайна на мейл: ве-ве-ве, точка, ….

072. Каталогът ни ще е около 15 страници, с телчета и гланцирани корици.

073. Искам нов сайт – стария вече много ми омръзна да го гледам, а и хората трябва да виждат, че се развиваме!

074. Оказа се, че не всички харесват дизайна както първоначално си мислих…

075. Искам да направим дизайна със зимна тематика – да е заледено, да пада сняг и да се чуват камбани. Малко изоставаме в това отношение от конкуренцията!

076. Това ли е модата за уеб дизайна? Защото е много по-зле от едно време.

077. Незнам…. много обикновен ми е, нищо не се случва, не ме грабва… някак си си го представях коренно различен, примерно вижте във „Favourite Website Awards“ какви яки неща правят хората…

078. Нямам никакви претенции за дизайна. Важното е да е хубав и на достъпна цена.

079. Може ли да сложим снимка на тапетите от офиса ни като фон за сайта? Искаме да утвърдим фирмената си идентичност пред хората.

080. Единия лист на дипляната ще е наполовина визитка, наполовина карта на магазина. Другия лист ще е наполовина талон за % отстъпка, наполовина календарче. Третия лист ще е с информация и снимки на продуктите. Така клиентите ни ще могат да си изрежат каквото им трябва и да хвърлят другото, защото аз като видя дипляна директно я хвърлям, пък така като има полезни неща мога да си ги взема само тях.

081. Може ли всичките ни снимки, един вид, да се патентоват, т.е. да се сложи по едно прозрачно лого в центъра на снимката и да не може да се копират?
Благодарности на http://ivosiliev.com/ за подборката

ноември 02, 2011

Ловецът на хвърчила

Има само един грях и това е кражбата. Всеки друг грях е вариант на кражбата. Когато убиеш човек, открадваш му живота. Открадваш на жена му правото да има съпруг, на децата открадваш баща им.
Когато казваш лъжа, крадеш правото на другия да знае истината.
Когато мамиш, крадеш правото на почтеност.

"Ловецът на хвърчила" от Халед Хосейни

Птичи усмивки


Pierre Jean Varet, France