декември 05, 2008

Петъчни мъдрости (мрачни)

Защото напоследък аз не съм тази, която съм, използвам мъдростта на другите...

Той:
Не се страхувай от съвършенството,
(тъй или иначе) никога няма да го постигнеш!
Салвадор Дали

Аз:
Един мой колега ме обвинява в опитите ми да бъда съвършена в работата си. Едновременно - за това ми се възхищава, но и се бои от мен. Така и така не мога да бъда absolut перфектна, само дето карам момчето да се притеснява. Хм..., но може и за добро да е, все пак се опитва да гони съвършенството, като се опитва да не се изложи пред мен. И така доказва, че не може да бъде съвършен, което пък потвърждава омагьосания кръг на Дали.

***
Той:
Досадното на този свят е, че идиотите са уверени в себе си,
а умните са изпълнени със съмнения.
Бъртранд Ръсел

Аз:
Днес не съм скромна. Умна съм. И наистина имам съмнения, които много, ама много ми пречат. Искам да съм глупава. Чак пък идиотка - не, но малко глупост няма да ми е излишна.
Същото важи и за онзи мой колега.

***
Той:
Тогава старецът казал:
- Не се страхувайте - винаги може да се случи, да не повярвате на очите си!
И се хвърлил в реката.
Не знам кой го е казал и от къде го намерих

Аз:
В реката не мисля да се хвърлям. Страх от невяра на очите си - нямам.
Ей това ми е по-големият страх - вече всичко е известно и предизвестено. И краищата на книгите и филмите, и думите на приятелите и моите действия. Чак страшно ми става от този страх.

2 коментара:

Real Haho каза...

Неделни мисли...(още по-мрачни)
Мрачните неделни мисли са по-лоши от петъчните... Имаш 2 нощи да ги промиеш, а в неделя ....
Не се паникьосвай...Вече никой не е този , който е...Всеки се чуди какво да прави с клетиичт си живот, особенно около мен.
Свиркай си!
По-лесно е ;)

Ana Bako каза...

Наистина минават.... и други идват и пак си отиват :)
Хайде, празници идват!