октомври 28, 2009

Клиенти I

101 начина да вбесим дизайнерите
Почти всеки се е сблъсквал с мнението на клиентите. Всички клиенти са еднакви по света. Независимо в коя област са клиенти. Коментара е излишен :)

001-030
001. Чудесно! Точно така си го представях… само че малко по-различно.

002. Вчера с комшията говорихме и ми даде страхотна идея. Виж ся как ше стане дизайна…

003. Имам само една, две леки забележки. Имаш ли полвин час да ги изкоментираме?

004. Добре е , но неможеш ли малко да го поразчупиш?

005. Искам го 1:1 с това, но да е малко по-различно.

006. Дай да пробваме още 2-3 варианта и след това ще решим какво да правим.

007. Ще ви изпратя снимките за плаката на мейла. Само ме притеснява как ще ги сваля от телефона си…

008. Само може ли да използваме нашето си, фирменото ни синьо, защото това е малко по-друго.

009. И Вашето предложение не е лошо, но това, което си представях е нещо по-различно. Вероятно не сте ме разбрали правилно.

010. Ние сме скромна фирма. Това, което ни предлагате е за големите фирми, за нас трябва да е нещо по-семпло!

011. Не искам сайта да е по-голям от един стандартен лист A4.

012. Има голям проблем със сайта. В нас се вижда по един начин, в офиса – по друг. За колко време ще можем да оправим проблема?

013. Мерихме картинките в уеб страницата. Идват много големи, ако може с 2-3 сантиметра да ги намалим?

014. За какво поръчваме дизайн на плакат, след като някакви си 5 абзаца текст неможем да съберем на него?!

015. Я, на Вашият монитор изглежда по-красиво. Може ли да ми го пуснете както е в действителност да го видя?

016. Принтирал съм един сайт, където ми харесват цветовете, но не излязоха съвсем същите. Значи, това зелено в сайта им ми хареса, но реално е повече синкаво…

017. Покажете ми първо Вашето предложение за дизайн, а съдържанието ще го коментираме най-накрая.

018. Не, не искаме кардинални промени. Само да освежим визията на фирмата ни.

019. Дали ще стане много претрупано ако на гърба на визитката върху картата на офиса ни сложим логото и негова снимка?

020. Колко горе-долу струва един стандартен дизайн?

021. Сайта ми има вирус. Като отворя Експлоръра и опитам да го заредя ми рестартира компютъра. Може ли да погледнете?

022. На това, което сте ми изпратили за дизайн на сайта ни, като кликам на бутоните му нищо не става.

023. Страхотно, но може ли вместо това Лорем ипсум да сложим нашия текст?

024. Добре де, толкова ли няма да намерите в Гугъл снимка на жена, качена на кон, че трябва цяла фотосесия да правим! Неможе ли поне да сглобите нещо?

025. Колко минути ще е горе-долу анимацията в хедъра?

026. Някак се губи логото ни в целия дизайн…

027. По-скъпо ли е да ми направите по-красив дизайн?

028. Той на комшията сина го е направил сайтчето, но неможе да го инсталира, затова се обръщам за съвет към Вас.

029. Като вземем менюто на тоя сайт, цветовете от тоя и картинките от тоя – ето Ви го дизайна.

030. Нося Ви една покана за сватба да видите шрифтовете, които искам да приложим за сайта ни.

Благодарности на http://ivosiliev.com/ за подборката

Няма коментари: