ноември 20, 2011

Клиенти III

101 начина да вбесим дизайнерите
Почти всеки се е сблъсквал с мнението на клиентите. Всички клиенти са еднакви по света. Независимо в коя област са клиенти. Коментара е излишен :)

061-081

061. Искаме логото ни да е златно, лъскаво – да изглежда луксозно!

062. Аз си имам Корел в нас и се оказа много лесно да си правя рекламките на него. Направо незнам, защо им слагате такива сериозни цени!

063. Най-странното е, че само на лаптопа ми се зарежда бавно нашия сайт. Ако може да погледнете да избегнем този проблем?

064. Според Вас как ще е най-добре да кръстим сайта?

065. На брошурата трябва да сложим някакъв арт. Примерно онази известната снимка с голите мъже на Леонардо?

066. А каква ще е цената ако банера е анимиран само първите няколко секунди и после стане статичен?

067. За карето във вестника ще ни трябват два варианта – пълноцветен и безцветен.

068. Как да Ви кажа размери на банера, като все още не сме решили къде ще стои?!

069. Нека опитаме текста в сайта да е с ръкописен шрифт, а бутоните да са с печатен.

070. Кое ще е лицето и кое гърба на визитката?

071. Изпратете ми дизайна на мейл: ве-ве-ве, точка, ….

072. Каталогът ни ще е около 15 страници, с телчета и гланцирани корици.

073. Искам нов сайт – стария вече много ми омръзна да го гледам, а и хората трябва да виждат, че се развиваме!

074. Оказа се, че не всички харесват дизайна както първоначално си мислих…

075. Искам да направим дизайна със зимна тематика – да е заледено, да пада сняг и да се чуват камбани. Малко изоставаме в това отношение от конкуренцията!

076. Това ли е модата за уеб дизайна? Защото е много по-зле от едно време.

077. Незнам…. много обикновен ми е, нищо не се случва, не ме грабва… някак си си го представях коренно различен, примерно вижте във „Favourite Website Awards“ какви яки неща правят хората…

078. Нямам никакви претенции за дизайна. Важното е да е хубав и на достъпна цена.

079. Може ли да сложим снимка на тапетите от офиса ни като фон за сайта? Искаме да утвърдим фирмената си идентичност пред хората.

080. Единия лист на дипляната ще е наполовина визитка, наполовина карта на магазина. Другия лист ще е наполовина талон за % отстъпка, наполовина календарче. Третия лист ще е с информация и снимки на продуктите. Така клиентите ни ще могат да си изрежат каквото им трябва и да хвърлят другото, защото аз като видя дипляна директно я хвърлям, пък така като има полезни неща мога да си ги взема само тях.

081. Може ли всичките ни снимки, един вид, да се патентоват, т.е. да се сложи по едно прозрачно лого в центъра на снимката и да не може да се копират?
Благодарности на http://ivosiliev.com/ за подборката

17 коментара:

почивки лято 2012 в Турция каза...

хехехех работата с кленти изисква търпение даже и на такива въпроси човек трябва да остане спокоен

онлайн магазин за хранителни стоки каза...

Ужас, това да си професионалист и да трябва да обясняваш и спориш с хора, които неразбират, но ти плащат е кошмар. Всички в бранша сме попадали на подобни... "изисквания" от клиенти. Най-кошмарно за мен е като ми заобяснява как те ще си направят това и онова, аз ако може само да им го събера на едно място... Какво ли не измислят само и само да смъкнат цената.

Ana Bako каза...

:)) Всички клиенти са еднакви.
Но да не забравяме, че и ние сме нечий клиенти :)

туроператори каза...

хахах доста 101 интересни предложения за това как можем да вбесим дизайнерите. Хареса ми 068. Как да Ви кажа размери на банера, като все още не сме решили къде ще стои?! Никак не е лесно да си професионалист и да се опитваш да дадеш всичко от себе си в такава ситуация. Всеки иска най-доброто и като се има предвид сегашното бързо развиваща се икономика и всичко около нас, трябва да си много иновативен, за да успееш да изпревариш конкуренцията. Статията много ми допада. Винаги съм се възхищавала на дизайнерите. Имат по друго мислене и винаги се стремят да направят нещо ново, което да остане в бъдещето.

дайвинг сипадан каза...

Не е лесно да се работи с клиенти, особено когато си мислят, че разбират много повече от професионалистите. Примерите са типични за клиенти, които искат, но не знаят какво - е кой да знае, особено за името на сайта! На мен "любими" са ми "разбирачите" - ми като можеш и сам направи си го! Или тези, които нищо няма значение само да мине по-тънко. Като чели това са основните характеристики на българския клиент, независимо в кой бранш. Най-качествено и най-бързо се върши работа, когато клиента разбира поне малко и знае какво иска или ако не разбира се доверява на професионалистите.

Ana Bako каза...

Thumbs!

диабетични храни каза...

Не съм точно в дизайнерския бранш, но всичко ми звучи толкова познато. Като цяло типичният "български клиент" търси нещо голямо, златно и да е за 2 лв. Ако някой пусне такъв продукт на пазара ще върви като топъл хляб! Моите любимци са "аз това мога и сам да си го направя". Спомням си преди години някой ми беше разяснявал разликите между българския и чуждия специалист. Българския разбира от всичко по малко, а чуждия от едно, но по много. Май с течения на професионалния ми стаж ставам привърженик на втория тип тесни специалисти.

магазин за хранителни стоки каза...

Въпроси от типа...Кое ще е лицето и кое гърба на визитката? Наистина могат да те изкарат от равновесие, особено ако преди теб са минали още няколко с подобни питания.Всеки човек е търпелив, но всичко си има граници и дано да не си ти този върху, когото ще се стовари всичко.Класацията е доста добра, честно казано на някои и добре се посмях.Макар, че не виждам защо трябва да има подобни неща, които да ни карат да ядосваме хората, и без това се справяме чудесно хахах. Но за шега и майтап някой път си заслужава да видим изражението на някого питайки го подобно нещо.

рокля каза...

Клиенти всякакви така е. Всички искат едно, да се сдобият с най-доброто и качествено.Все капризни, но добре , че са такива и я има тази конкуренция, която да ни предлага различни неща.Разбира се има и страшно смешни случаи, този който е написан в статията наистина ме разсмя номер 081. Може ли всичките ни снимки, един вид, да се патентоват, т.е. да се сложи по едно прозрачно лого в центъра на снимката и да не може да се копират?Понякога се иска невъзможното, или просто самите те не знаят дори какво искат и как да се изкажат, от там идват някои проблеми.Статията е добре написана и смешна поздравления, имам е нужда от подобни разтоварващи писания.

частна детска ясла в София каза...

На въпроса- Как да Ви кажа размери на банера, като все още не сме решили къде ще стои?! с глас се разсях.Наистина можеш да срещнеш всичко по време на работа.

почивки в чужбина каза...

хахах е много добри варианти сте избрали и сте публикували.Определено не всеки би издържал на тези въпроси, особено на този така дълъг и изчерпателен...."Единия лист на дипляната ще е наполовина визитка, наполовина карта на магазина. Другия лист ще е наполовина талон за % отстъпка, наполовина календарче. Третия лист ще е с информация и снимки на продуктите. Така клиентите ни ще могат да си изрежат каквото им трябва и да хвърлят другото, защото аз като видя дипляна директно я хвърлям, пък така като има полезни неща мога да си ги взема само тях. "Дизайнерите нямат толкова време да ни отделят.Но пък някой път за шега можем да ги пробваме и да видим как ще реагират.

перилни препарати каза...

Тези трите са ми любими хахаха много са весели Искам да направим дизайна със зимна тематика – да е заледено, да пада сняг и да се чуват камбани. Малко изоставаме в това отношение от конкуренцията!
076. Това ли е модата за уеб дизайна? Защото е много по-зле от едно време.077. Незнам…. много обикновен ми е, нищо не се случва, не ме грабва… някак си си го представях коренно различен, примерно вижте във „Favourite Website Awards“ какви яки неща правят хората… само как са ги измислили.Стават на първи април да ги използваш и поне имаш оправдание.Стига шефът ти да разбира от чувство за хумор.Благодаря за забавната статия.

доставка на алкохол каза...

Много забавна статия.Добре се посмях на тези:- Най-странното е, че само на лаптопа ми се зарежда бавно нашия сайт. Ако може да погледнете да избегнем този проблем?Това е много логично обяснение така е хахах "Според Вас как ще е най-добре да кръстим сайта?" и това също ми допада
" На брошурата трябва да сложим някакъв арт. Примерно онази известната снимка с голите мъже на Леонардо?" Човек може да измисли големи бисери, особено когато няма много съществена работа.Но пък си струва малко да разнообразим ежедневието на шефа си с някоя хубава шегичка, на която да се чуди как да ни отговори хахах

езиков Център каза...

Изпратете ми дизайна на мейл: ве-ве-ве, точка, хахах е това е уникално.Много смешно хубава статия.

почивка бали каза...

Тази точка номер 080. Единия лист на дипляната ще е наполовина визитка, наполовина карта на магазина. Другия лист ще е наполовина талон за % отстъпка, наполовина календарче. Третия лист ще е с информация и снимки на продуктите. Така клиентите ни ще могат да си изрежат каквото им трябва и да хвърлят другото, защото аз като видя дипляна директно я хвърлям, пък така като има полезни неща мога да си ги взема само тях. Ме накара да се посмея от сърце.Много добре са измислени всичките и може би ако шефа ти има много работа и ти започнеш да му ги задаваш тези въпроси, току виж си успял да го предизвикаш хахаха благодаря за статията и дано често качвате подобни весели статии.

почивки каза...

Уникална статия е това, точно като за 1 април ако си човек, който знае как да работи и да се доказва може да използва някои от тези три примера и да се пошегува със своят шеф хаа" 075. Искам да направим дизайна със зимна тематика – да е заледено, да пада сняг и да се чуват камбани. Малко изоставаме в това отношение от конкуренцията!076. Това ли е модата за уеб дизайна? Защото е много по-зле от едно време.077. Незнам…. много обикновен ми е, нищо не се случва, не ме грабва… някак си си го представях коренно различен, примерно вижте във „Favourite Website Awards“ какви яки неща правят хората… " доста са добри признавам, лично аз бих се смяла много ако някой се опита да ми ги каже хаха

почивка малдиви каза...

еха и с тези неща ако не успееш да накараш шефа ти да се изуми и да се запита какво и как те е наел на работа не знам с какво друго хахаха доста са добри тези...."Каталогът ни ще е около 15 страници, с телчета и гланцирани корици.073. Искам нов сайт – стария вече много ми омръзна да го гледам, а и хората трябва да виждат, че се развиваме!074. Оказа се, че не всички харесват дизайна както първоначално си мислих…075. Искам да направим дизайна със зимна тематика – да е заледено, да пада сняг и да се чуват камбани. Малко изоставаме в това отношение от конкуренцията! " мисля да се подготвя един ден да се пошегувам с него и чак в края на работният ден да му съобщя, но това разбира се трябва да се прави с хора, които знаеш, че ще разберат от шега!