януари 02, 2006

Филми. Декември.

Уж си обещах да гледам малко по-леки филми, но месец декември пак започнах с Ингрид Бергман: Skammen (1968). Поредната доза черно-бял размисъл. Наистина ми дойде много.
Намерих Хю Грант. Този става, симпатичен ми е в синьо-розовите си роли - About a Boy (2002).
Минах на френски хумор. 8 femmes (2002). Хм, силно казано хумор. Много, много не се смях, блудкаво беше, макар да имаше имена, заради, които гледах филма. Но пък има хубави песни.
И все пак продължих с френския хумор: Triplettes de Belleville, Les (2003) - анимационното филмче с трите хубави баби и тъжния велосипедист. Хубава анимация, но по-скоро този филм ме натъжи :(
Гледах и месечния герой Harry Potter and the Goblet of Fire (2005). Филмчетата за Хари Потър си ги харесвам много и каквито и режисьори да се опитват да ги развалят, все съм им фен :)
И като за край на годината си подарих Слонът мой приятел (1971). Не плаках на него както беше редно преди години. Сега ми се вижда много мил и наивен. И днешните индийските филми се развалиха. Станаха гангстерски и те. Ееех, къде отидоха хубавите индийски музики и красивите индийски любови. Който не го знае този филм - да го изгледа, който го знае, пак да го изгледа и всичко ще стане по-добро.

3 коментара:

Александър Кирилов каза...

както би се изразил някой от приятелите ти, дай адреса за дауодване или по простичко казано как обикновен човек като мен може да го изгледа.

Ana Bako каза...

:) ами аз ползвам услугите на местен доставчик на интернет в Пловдив. А иначе съм голям почитател на DC++ и торент програмите: http://torrent.start.bg/

Ana Bako каза...

Пък и гледам много кино :))