юни 28, 2006

Деца пишат до Бог (III)

Латвийския писател Михаил Димов задал три въпроса за Бог на деца от 6 до 10 годишна възраст и събрал отговорите в книжка. Това е руския оригинал.


За какво би искал да попиташ Бог?
За какво би искал да помолиш Бог?
Какво би искал да разкажеш на Бог?
---------
А мен има ли ме в действителност? Люба, 3 клас

Защо се страхуваш да се покажеш на хората? Нема, 4 клас

Как живееш там: добре, средно, лошо или ужасно? Алла, 4 клас

А защо хората изпускат газове в атмосферата и развалят небосклона? Робърт, 3 клас

Защо още във втори клас много момчета са такива женолюбци? Надя, 2 клас

Ето, светът ще свърши и ще започне друг, така ли? Гарик, 3 клас

Ти защо си такъв — отначало си лош, а на другия ден — прекрасен? Оля, 2 клас

Ти какво, по-невидим си и от въздуха ли? Рита, 2 клас

Ти какво мислиш, ние ще имаме ли нормален свят или не?
Света, 3 клас

Дядо Боже, а какво е имало зад мен? Алик, 1клас

Кога е започнала любовта на Земята? Катя, 4 клас

Ти можеш ли да ми дадеш късмет и надуваема лодка?
Арвид, 3 клас

Космосът има ли начало и край, дясна и лява страна, горе и долу? Ваня, 1 клас

А Ти как си се появил на света? Альоша, 1 клас

Как така, преди това нищо още не е имало? А какво е имало? Настя, 1 клас

Може би мога да Ти помогна с нещо? Света, 2 клас

Кажи ми под секрет, обича ли ме някой? Анзор, 3 клас

Ако Ти живееш на небето, защо слънцето не Те изгаря?
Сергей, 4 клас

Ти откъде ни наблюдаваш? Руслан, 2 клас

Дядо Боже, аз колко ще живея? Оля, 1 клас

А в Библията всичко ли е истина? Вика, 3 клас

А Ти как различаваш женската душа от мъжката? По пишката ли? Вова, 3 клас

А кое е било по-напред, Адам и Ева или динозаврите? Яна, 4 клас

Вярно ли е, че в Гърция е имало истински митове? Владик, 3 клас

Ти можеш ли да направиш така, че да няма нещастни случаи при хората? Лада, 2 клас

Какво Ти е направил моят татко, че толкова не му върви?
Витя, 3 клас

Ти защо поиска да направиш Земята? Андрей, 4 клас

За какво ни следиш? Филип, 2 клас

Ти си добър, но защо трябва хората да те молят: направи това, изпрати онова. Наташа, 4 клас

А Ти как стана всемогъщ? Ира, 1 клас

Е, а сега Ти би ли създал човека за втори път? Олег, 3 клас

Аз нямам вредни навици. Какво ми се полага? Роберт, 4 клас

Господи, хайде да бъдем приятели! Федя, 1 клас

На Земята има толкова нещастия и страдания, за да не им бъде на хората жалко да умират ли? Игор, 4 клас

Ти защо допускаш всичко на Земята? Адик, 4 клас

Ти какви оценки би ми поставил за живота? Аркадий, 2 клас

Ох, Господи, ама аз защо съм така устроена? Алла, 3 клас

Ти ли пращаш бурята? Ася, 2 клас

Ти как сам виждаш всичко едновременно? Стасик, 2 клас

Ти си дал на хората болести за инжекциите ли? Ося, 2 клас

Как да живея, че всички хора на света да бъдат щастливи?
Лиза, 2 клас

Какво ще стане, ако хората не Те обичат, а се страхуват от Тебе? Руслан, 2 клас

Къде отиват сенките? Тоня, 3 клас

Ти защо си създал този свят, Ти не разбра ли, че това ще е такава грешка? Марина, 4 клас

За какво е нужен животът, а ако е нужен, защо хората умират? Костя, 2 клас

За какво съм нужен на планетата Земя? Олег, 2 клас

Следва продължение...

Няма коментари: